برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و جذب مشتری بهترین روش تبلیغات پیامکی است و پنل اس ام اس کم هزینه ترین و سریعترین راهکار کسب درآمد بیشتر است.

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی از قدیم الایام جزو اقلام مورد علاقه بانوان بوده و هست. نیاز به استفاده از لوازم بهداشتی برای حفظ سلامت و بهداشت پوست و بدن و استفاده از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن، سبب شده است که نه تنها تنوع در این محصولات بیشتر شود، بلکه مخاطبان بیشتری نیز داشته باشد! اما از چه طریقی می‌توان در این صنف مشتریان بیشتری جذب کرد؟

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی با ایجاد وبسایت

راه اندازی سایت شاید برای بعضی از افراد به دردنخور به نظر برسد. اما وب سایت کسب و کار سنتی شما را به دنیای مدرن متصل می‌کند. شاید تا همین چند سال پیش اکثر ما برای خرید مایحتاج خود شال و کلاه می‌کردیم و بعد از سپری کردن زمان زیاد، گشتن چندین فروشگاه و مقایسه قیمت‌ها در نهایت کالای مدنظرمان را تهیه می‌کردیم. اما امروزه اکثر افراد برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه همچنین امکان مقایسه کالاها و قیمتها ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • داشتن وب سایت نشانه اعتبار شماست!
  • داشتن وب سایت کسب و کار شما را تبدیل به یک شغل بیست و چهارساعته می‌کند!
  • وبسایت رویاهای شغلی شما را بسیار سریع‌تر به واقعیت تبدیل می‌کند!

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام

یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است و به همین دلیل بستر مناسبی برای تبلیغات و افزایش مشتریان برای کسب و کارها نیز می‌باشد. شما می‌توانید عکس لوازم آرایشی بهداشتی و یا دیگر محصولات‌تان را با افکتی ویژه و جذاب پست کنید و همچنین برای جذب فالوئر تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه کنید.

اما شروع کار و جذب فالوئرهای واقعی و فعال کمی سخت است و زمان زیادی را می طلبد. در این میان شما میتوانید از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تبلیغ پیج لوازم آرایشی بهداشتی خود استفاده کنید که اینکار هزینه زیادی می طلبد! پس راهکار چیست؟ چگونه میتوان از طریق سایت و حساب اینستاگرام مشتریان بیشتری را جذب کرد؟

تبلیغات پیامکی لوازم آرایشی و بهداشتی

همانطور که میدانید پیامک ارزان ترین و سریع ترین راه برای ارتباط است. شاید باور نکنید اما پیامک ها زیر 3 دقیقه دیده و خوانده می‌شود! شما برای اینکه فالوئر و یا بازدیدکننده برای وب سایت خود جمع کنید، می‌توانید از طریق ارسال تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی با پیامک این کار را انجام دهید.

شما تنها کافیست یک پنل اس ام اس تهیه کنید و به هر شهر و یا هر منطقه ای که میخواهید با پیامک تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی ارسال کنید. همینطور شما می‌توانید آدرس پیج اینستاگرام و یا وبسایت خود را نیز در آخر متن پیامک خود قید کنید و از مشتری دعوت کنید تا پیج اینستاگرام شما را فالو کند!

اما پنل اس ام اس تنها برای تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی به کار نمی‌رود و استفاده‌های دیگری نیز دارد. شما برای ساماندهی به سفارش مشتریان خود می‌توانید از مشتریان خود بخواهید تا برای محصول مورد نظر خود عددی را به سامانه پیامک اختصاصی شما پیامک کنند تا در این صورت بهتر بتوانید سفارش‌های مشتریان خود را پیگیری کنید.

این قابلیت تحت عنوان پاسخگوی خودکار در پنل اس ام اس قابل استفاده می‌باشد. علاوه بر این پنل اس ام اس قابلیت های دیگری نیز دارد که بر طبق نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.