نمایندگی پنل پیامکی خرید و فروش اسمس را باید در سایت تخصصی فروش پنل اس ام اس انجام دهد. سایت فروش پنل پیامکی نمایندگی را طراحی و بصورت رایگان ارائه می‌دهیم.

سایت تخصصی فروش پنل پیامکی باید دارای امکانات منحصر بفردی باشد تا نماینده محترم بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به معرفی پنلهای پیامکی خود نماید. بسته ها و امکانات هر بسته را در معرض دید کاربران خود قرار دهد. امکان خرید پنل اس ام اس ازطریق درگاه بانکی را داشته باشد. امکان لاگین به پنل پیامکی را داشته باشد. امکان ثبت مقاله توسط نماینده را داشته باشد و...

امکانات سایت نمایندگی فروش پنل اس ام اس

  • معرفی برند اختصاصی و افزودن لوگوی اختصاصی
  • معرفی پنل های پیامکی و امکانات آنها به تفکیک هر پنل
  • امکان خرید پنل پیامکی بصورت آنلاین
  • اتصال به درگاه بانک پاسارگاد
  • اتصال به درگاه زرین پال
  • جدول مقایسه امکانات پنل پیامکی
  • جدول مقایسه تعرفه ارسال پیامک
  • جدول مقایسه تعرفه خرید خط اختصاصی
  • فعال یا غیرفعال کردن امکان خرید هر پنل اس ام اس
  • امکان ثبت مقاله و ویرایش آن
  • معرفی آدرس، شماره تماس، ایمیل و امکان ارتباط از طریق فرم تماس
  • صفحه ورود به پنل اسمس اختصاصی
  • امکان درج لوگوی مشتریان
  • امکان درج نماد اعتماد (اینماد)
  • ایجاد پنل پیامکی برای مشتریان بصورت آنی و در عرض یک ثانیه (بدون ورود به پنل پیامکی نمایندگی)
  • اطلاع رسانی پیامکی ثبت سفارش جدید به مدیر سایت
  • ارسال اتوماتیک نام کاربری و رمز ورود برای مشتری پس از تایید سفارش توسط مدیر سایت
  • کنترل پنل مدیریتی

نمایندگی پنل پیامکی یکی از مشاغل مهم کسب درآمد می‌باشد. در نمایندگی پنل اس ام اس امکان فروش پنل، کسب پورسانت از فروش شارژ ارسال پیامک، کسب پورسانت از فروش خط اختصاصی را خواهید داشت. به همین دلیل وبسایت فروش پنل یکی از نیازهای اساسی در وهله اول می‌باشد تا مشتریان شما پنل های مختلف شما را مشاهده کرده و امکان خرید پنل پیامکی بصورت آنلاین را داشته باشند.

کدنویسی و طراحی وبسایت فروش پنل پیامکی برای نمایندگی پنل اس ام اس توسط همکاران ما در صبا اس ام اس انجام شده است، کافیست نمایندگی ویژه پنل پیامکی ما را خریداری کنید تا صاحب وبسایت فروش پنل اس ام اس گردید.

دموی سایت فروش پنل پیامکی

دموی صفحه نخست سایت فروش را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید.

همچنین با کلیک بر روی مشاهده دموی سایت فروش نمایندگی تصویری از صفحه اول سایت فروش بصورت کامل مشاهده نمایید.

 

وبسایت تخصصی نمایندگی فروش پنل اس ام اس

 

عنوان هر پنل پیامکی توسط نمایندگان مشخص می‌گردد. عناوین امکانات ثابت می‌باشد و فقط نمایندگان محترم باید مشخص نمایند که برروی هر بسته کدام امکان فعال و کدامیک غیرفعال می‌باشد. توضیحات درباره برند، نام برند توسط نمایندگان محترم قابل ویرایش بوده و نمایندگان می‌توانند بصورت مستقل فعالیت نمایند و در وبسایت هیچ اسم و عنوانی از مجموعه صبا اس ام اس درج نشده است.

فروش پنل توسط نمایندگان انجام می‌گردد و نمایندگان باید از بانک پاسارگاد یا زرین پال اقدام به دریافت درگاه نمایند لذا کل مبلغ فروش هر پنل به نمایندگان تعلق دارد و صبا اس ام اس از نمایندگان بابت فروش پنل هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند.

صفحه لاگین اختصاصی

نمایندگان پس از خرید نمایندگی پنل پیامکی باید در پنل پیامکی در منوی مدیریت و تنظیمات » زیرمنوی تنظیمات مدیریتی » در زیربخش تنظیمات دامین» دامنه خود و لینک خروج از دامنه خودرا ثبت کنند. بطور مثال درصورتیکه دامنه شما example.com می‌باشد باید همین عبارت را در کادر روبروی دامنه ثبت کنید و عبارت https://www.example.com/login را در کادر روبروی لینک خروج از دامنه ثبت نمایید.

کنترل پنل مدیریتی

هر سایت نیازمند یک داشبورد مدیریتی می‌باشد. برای وبسایت تخصصی فروش پنل نیز یک داشبورد مدیریتی قوی جهت ویرایش بسته ها، ثبت مقاله، درج عکس، مشاهده نظرات، مشاهده سفارشات و فعالسازی پنل پیامکی خرید شده، مدیریت مقالات و ... طراحی شده است.

درگاه بانکی

برای اتصال فرم سفارشات به بانک باید یکی از دو درگاه یا هردو درگاه زرین پال و درگاه بانک پاسارگاد را تهیه نمایید. کدنویسی اتصال سایت به درگاه بانکی پاسارگاد و زرین پال انجام شده است. اما برای فعال شدن آنها برروی سایت نیازمند است که به سایت بانک پاسارگاد و زرین پال مراجعه نمایید و مراحل اخذ درگاه که توسط هرکدامیک از این دو معرفی شده را طی نمایید.

برای اخذ درگاه پرداخت الکترونیک پاسارگاد باید به سایت https://pep.co.ir/ipg مراجعه نمایید. مراحل اخذ درگاه بطور کامل در سایت پاسارگاد توضیح داده شده است، اخذ درگاه پاسارگاد ساده‌تر از سایر درگاه‌های بانکی مانند ملت، سامان، ملی و ... می‌باشد. اغلب سایر درگاه‌های بانکی مراحل سخت‌تری نسبت به بانک پاسارگاد دارند. لذا به همین دلیل امکان اتصال به درگاه پاسارگاد در سایت فروش پنل فراهم شده است. پس از طی مراحل و تایید درگاه توسط بانک پاسارگاد، اپراتور بانک سه مورد را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل کدترمینال، کدپذیرنده(مشتری) و کلید خصوصی می‌باشد که پس از اخذ این سه مورد باید در کنترل پنل مدیریتی سایت فروش » در منوی تنظیمات » بخش مشخصات درگاه بانکی ثبت نمایید.

برای اخذ درگاه زرین پال نیز باید به سایت zarinpal.com مراجعه نمایید. اخذ درگاه زرین پال خیلی آسان است، اما باید درنظر داشته باشید برروی هر تراکنش به میزان 1درصد بعنوان کارمزد کسر می‌کند. البته سقف کارمزد این درگاه درحال حاضر 3 هزارتومان می‌باشد. لذا کارمزد آن در حال حاضر عددی ناچیز می‌باشد.

سفارشات در کنترل پنل مدیریتی

پس از آنکه خرید پنل پیامکی توسط مشتریان انجام گردد. بلافاصله پیامک اطلاع رسانی به مدیر وبسایت ارسال می‌گردد (برای این کار لازمست که مدیر سایت شماره همراه خودرا در بخش تنظیمات » مدیریت پروفایل ثبت نماید). در کنترل پنل مدیریتی » سفارشات نیز یک رکورد در جدول برای سفارش جدید ثبت می‌گردد درصورتیکه پرداخت مورد تایید باشد با کلیک برروی دکمه "ایجاد کاربر" مشخصات کاربر و بسته خریداری شده در سامانه پیامکی ثبت شده و نام کاربری و رمز برای مشتری ارسال می‌گردد.

سایت فروش پنل اس ام اس

درحال حاضر سایت فروش برروی بسته نمایندگی ویژه پنل پیامکی بصورت رایگان فعال می‌گردد. لذا درصورتیکه نمایندگی عادی ما را دارید باید آن را به نمایندگی ویژه ارتقا دهید(برای ارتقا کافیست مابه التفاوت آن را در پنل پیامکی شارژ نمایید و درخواست ارتقا به نمایندگی ویژه را ازطریق تیکت ارسال نمایید) .

درصورتیکه نمایندگی ویژه ما را دارید باید دامنه خودرا ازطریق تیکت به ما معرفی نمایید تا وبسایت فروش شما برروی آن دامنه برای شما فعال گردد. لازم به ذکر است که وبسایت فروش برروی یک فضای هاست که توسط صبا اس ام اس تهیه شده بارگزاری خواهد شد، هزینه هاست در سال اول برای تمام نمایندگان رایگان می‌باشد، اما برای سال دوم به بعد هزینه تمدید آن از نمایندگان محترم اخذ می‌گردد. لازم به ذکر است بنابه دلایل امنیتی و غیرامنیتی امکان بارگزاری سایت برروی هاست دیگر مقدور نمی‌باشد لذا نمایندگان محترم فقط کافیست یک دامنه تهیه نموده و به بخش پشتیبانی صبااس ام اس معرفی نمایند.

فعالیت با برند اختصاصی و سایت اختصاصی را با ما تجربه کنید.