افزونه Bookly بوکلی چیست؟

بوکلی Bookly افزونه نوبت دهی و رزرو رایگان وردپرس است که امکان رزرو آنلاین سیستم رزرو کسب و کار شما را فراهم می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید تقویم رزرو شمسی، سرویس‌ها و پایگاه مشتری خود را مدیریت کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

Bookly برای رشد فروش آنلاین شما و ایجاد قرار ملاقات‌های آسان طراحی شده است. شما می‌توانید از این افزونه در سایت‌های رزرو آنلاین نوبت پزشکان و دندانپزشکان، سالن‌های آرایش و عکاسی، مدیریت حمل‌ونقل و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

اتصال Bookly به سامانه پیامکی

یکی از مهمترین امکانات افزونه bookly ارسال پیامک و اس ام اس به صورت اتوماتیک و خودکار برای نوبت های ثبت شده در سایت است تا بعد از دریافت نوبت یک پیامک برای نوبت گیرنده (کاربر سایت) و یک پیامک هم برای مدیر سایت ارسال شود.

با ارسال پیامک کاربر سایت از نوبت خود و جزئیات دیگر مطلع شده و حس بهتری نسبت به خدمات شما دریافت می‌کند و مدیر سایت نیز بصورت آنی از نوبت رزرو شده مطلع خواهد شد.

سامانه پیامکی صبا اس ام اس پشتیبانی کامل از افزونه ارسال پیامک Bookly دارد و این افزونه با وب سرویس ارسال پیامک پترن سازگار شده است. لذا می‌توانید متن‌های ارسالی خود را بعنوان پترن ایجاد و ثبت نمایید تا ارسال فوری در وب سرویس انجام گردد.

دانلود افزونه پیامک Bookly

امکانات افزونه پیامکی بوکلی Bookly

  • ارسال اس ام اس به مدیر (بی نهایت مدیر)
  • ارسال پیامک به کاربر نوبت گیرنده
  • امکان تنظیم شروع رزرو از چند ساعت یا چندروز بعد
  • پشتیبانی از شوتکدهای فیلدهای بوکلی
  • پشتیبانی از منطق‌های شرطی برای ارسال پیامک براساس شروط مختلف

شما در این مقاله با افزونه پیامکی بوکلی Bookly (مدیریت رزرو نوبت) آشنا شدید، جهت خرید پنل اس ام اس یا پنل پیامکی جهت استفاده از این افزونه به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره تماس 02191016191 با ما در ارتباط باشید.