افراد زیادی تصور می‌کنند ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات انجام می‌شود؟ عبارات خرید پنل اس ام اس مخابرات، سامانه پیامکی مخابرات در گوگل سرچ زیادی دارند.

پنل پیامکی مخابرات یا اپراتور پیامکی

این روزها عباراتی همچون ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات، پنل اس ام اس مخابرات و جملاتی از این قبیل به یک اصطلاح بد تبدیل شده است.

متاسفانه اسم مخابرات به ابزاری تبدیل شده است تا افراد سودجو از آن سوءاستفاده کنند و خود را وابسته به مخابرات (حتی بعضا مخابرات) اعلام کنند.

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله، دفتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید. مخابرات سفارش ارسال اس ام اس تبلیغاتی را قبول نمی‌کند، جالب است بدانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی در اختیار مخابرات نیست و در واقع این مخابرات نیست که پیامک‌‌ها را ارسال و دریافت می‌کند بلکه در حال حاضر فقط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه را ارسال می‌کنند و این شرکت‌ها نیز خود به صورت مستقیم با اشخاص و شرکت‌ها کار نمی‌کنند.

بلکه با شرکت‌های خاصی همچون راهکار سرزمین هوشمند (پیش شماره 5000)، رهیاب (پیش شماره 1000)، مگفا (پیش شماره 3000), آسانک (اپراتور خط ثابت ارسال پیامک) و ... همکاری دارند که به این شرکت‌ها اپراتور های ارسال پیامک گفته می‌شود.

اگر دقت کنید و پیامک‌هایی تبلیغاتی و خدماتی که قبلا دریافت کرده‌اید را ببینید متوجه خواهید شد که این پیامک‌ها از شماره‌هایی برای شما ارسال شده است که پیش شماره آنها یکی از موارد گفته شده است.
این شرکت‌های اپراتور پیامکی(مگفا، رهیاب، آتیه و …) فقط با اشخاص حقوقی و برای خرید شارژ مبالغ کلان قرارداد امضا می‌کنند و هدف اصلی آنها ایجاد بستر ارسال پیامک است.

پنل اس ام اس

حال که با اپراتورهای پیامکی آشنا شدید، خوب است بدانید که پنل اس ام اس را مخابرات و همچنین اپراتورهای پیامکی ارائه نمی‌دهند بلکه شرکت‌های دیگری همچون صبا اس ام اس، توسط تیم فنی قوی و پر تلاش نرم افزاری تحت وب با قابلیت‌های بسیار بالا که با اینترنت کار می‌کنند طراحی، برنامه نویسی و پیاده‌سازی می‌کنند، این نرم افزار همان پنل اس ام اس است.

 

 ارسال پیامک توسط دستوراتی که از پنل اس ام اس به اپراتور ارسال شده و از طریق زیر ساخت های مخابراتی برای کاربران انجام می‌گردد.

مخابرات هیچگونه دخالتی در اعطای پنل اس ام اس و یا پنل پیامکی ندارد.

نکته قابل توجه : اندک شرکت‌هایی هستند که خود پنل اس ام اس را طراحی و پیاده سازی کرده‌اند  به طور مستقیم با اپراتورهای پیامکی کار می‌کنند. 

خرید پنل اس ام اس از مخابرات

همانطورکه توضیح دادیم عباراتی چون خرید پنل اس ام اس از مخابرات و سایر عباراتی از این قبیل. که از نام مخابرات استفاده می‌کنند یک ادعای رد شده است، اما خرید پنل اس ام اس مقوله بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی در بازاریابی و کمپین پیامکی شما دارد.

ما در مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس مناسب این مورد مهم را به صورت کامل توضیح داده و پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید چرا که زیر ساخت یک بازاریابی پیامکی موفق پنل اس ام اس کار آمد است.

سامانه پیامکی صبا اس ام اس

سامانه پیامکی صبا اس ام اس نماینده بدون واسطه اپراتورها با پشتیبانی از اپراتورهای 1000و 2000 و 3000 و 5000 و خط ثابت، کمترین تعرفه پیامک و بیشترین و بروزترین امکانات پنل پیامک را ارائه می‌دهد.

تیم حرفه ای پشتیبانی پنل پیامکی صبا اس ام اس 7 روز هفته اماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شما می‌باشند.