اصولاً زمانیکه صحبت از مصالح ساختمانی می‌شود، ذهن ناخودآگاه سمت کسانی می‌رود که ساختمان سازی انجام می‌دهند، البته که مشتریان اصلی و عمده، همین افراد هستند، اما مخاطبان دیگری و همچنین دانشجویان رشته‌های معماری و عمران نیز برای ساختن انواع ماکت‌های معماری و عمران، به محصولات ساختمانی نیاز دارند و جزو مخاطبان هدف مصالح فروشی هستند.

در این مقاله درباره روش‌های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی مصالح فروشی بحث می‌کنیم، تا مشتریان هدف را پیدا کرده و بتوانید با روش‌های درست و اصولی مشتری جذب کرده و به کسب وکار خود رونق دهید.

انواع تبلیغات برای مصالح فروشی و مصالح ساختمانی

با گسترش فضای تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار، شما نیز از روش‌های مختلف برای تبلیغات جا نمانید و از روش‌های درست برای معرفی محصولات استفاده کنید، تا در زمینه کاری خود شناخته شوید.

هر چقدر که محصولات‌تان خوب و با کیفیت باشد، باز هم نیاز به تبلیغات دارید، تا مخاطبان بیشتری با محصولات شما آشنا شوند و در بازار دیده شوید.

  • تبلیغات در سایت‌های پربازدید
  • تبلیغات در گوگل ادز
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • پنل اس ام اس

تبلیغات در سایت‌های پربازدید

اگر برای محصولات خود سایت دارید، می‌توانید تبلیغات انجام دهید. بسیاری از سایت‌های پربازدید مثل ورزش سه، آپارات، ایسنا و … قسمت‌هایی از صفحه اصلی سایت و صفحات مختلف دیگری را به تبلیغات اختصاص داده و با دریافت هزینه تبلیغات انجام می‌دهند.

مثلاً سایت گروه ساختمانی x می‌تواند بنری را برای محصولات خود طراحی کرده و یکی از سایت‌های تبلیغاتی را انتخاب و با پرداخت پول، بنر خود را برای چند روز یا چند ساعت بارگذاری کند. به دلیل اینکه روزانه افراد زیادی به سایت‌های پربازدید سر می‌زنند و از مقاله‌ها و ویدیوهای سایت استفاده می‌کنند، تبلیغ محصول شما دیده می‌شود و بازخورد مثبتی می‌گیرید.

تبلیغات در گوگل ادز

گوگل اولین منبعی است که کاربران پاسخ سوالات خود را در آن جستجو می‌کنند، پس تبلیغات در گوگل نیز هدفمند است. گوگل ادز یکی از امکانات برای تبلیغ است، یعنی مثلاً کاربر در گوگل عبارت قیمت مصالح ساختمانی را سرچ می‌کند، گوگل سایت‌های مختلف را نمایش می‌دهد.

حالا شما می‌توانید به گوگل ادز پول بدهید، تا وقتی مشتری عبارت قیمت مصالح ساختمانی را جستجو کرد، اول از همهٔ سایت شما نمایش داده شود. طبق تحقیقات، کاربر اصولاً روی سایت‌های اولی که نمایش داده می‌شوند کلیک می‌کند، پس احتمال بازدید و در نهایت خرید از سایت شما بالا می‌رود.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی​

شبکه‌های اجتماعی پلتفرم‌های رایگانی هستند، که می‌توانید با استفاده از آن‌ها محصولات خود را به کاربران معرفی کنید. شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، تویتتر، یوتیوب، آپارات و … فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهند، که می‌توانید فعالیت مرتبط با کسب‌وکارتان را داشته باشید. در بین کاربران ایرانی، اینستاگرام محبوب‌تر است و افراد ساعات زیادی از شبانه‌روز را در اینستاگرام فعال هستند، بنابراین شما هم می‌توانید، در اینستاگرام صفحه‌ای برای معرفی برند و محصولات‌تان داشته باشید. راه‌های ارتباطی مثل آدرس سایت و شماره تلفن شرکت را بنویسید. با کاربران ارتباط برقرار کرده و به سوالات‌شان پاسخ دهید، ویدیو و محتوهای آموزشی و جذاب برای مخاطبان تولید کنید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

در اینستاگرام نیز صفحه‌های وجود دارند که با دریافت پول برای صفحه و محصولات شما تبلیغ انجام می‌دهند. یعنی ویدیو یا بنر تبلیغاتی را به مدت ۲۴ ساعت در استوری یا صفحه بارگذاری می‌کنند تا مخاطبان ببینند.

پنل اس ام اس برای مصالح فروشی

تا اینجا در مورد روش‌های مختلف تبلیغاتی آنلاین آموختید، حالا سراغ روش تبلیغاتی از طریق پیامک می‌رویم و موارد مهم و کاربردی را برای پنل پیامکی مصالح فروشی ذکر می‌کنیم. سامانه پیامکی نرم‌افزاری تحت وب است که قابلیت ارسال پیام به مخاطب و دریافت پیامک از سوی مشتری را دارد. با سامانه پیامکی از راه‌های متعددی می‌توان با مخاطبان در ارتباط بود.

  • ارسال پیامک به اصناف و مشاغل
  • ارسال از روی نقشه به منطقه خاص
  • فروش ویژه را با پیامک انبوه اطلاع‌رسانی کنید
  • جذب مشتری جدید با خبرنامه پیامکی
  • مشتریان را گروه‌بندی کنید
  • حفظ ارتباط با مشتری

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل​

پنل پیامکی پنل اس ام اس مصالح فروشی مصالح ساختمانی بازاریابی پیامکی

پیامک بالا مربوط به فروش کاشی است، پس برای اینکه پیامک هدفمند ارسال شود، باید برای مشاغلی خاص فرستاد. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال مشاغل را در اختیار کاربران می‌گذارد، تا بتوانند اس ام اس را به مخاطب درست ارسال کنند. یعنی وارد پنل کاربری ‌شوید، پیامک را نوشته و سپس از قسمت شماره مشاغل شغل‌های مربوط به کاشی مثل ساختمان‌سازان، دکوراسیون داخلی یا هر شغل مرتبط را انتخاب و پیام را ارسال کنید. اس ام اس به صورت هدفمند ارسال شده و فروش افزایش پیدا می‌کند.

در ارسال مشاغل می‌توانید، گروه شغلی مدنظرتان را انتخاب کنید. هر شغل و اصناف زیر شاخه‌های دیگری دارد، که جامعه هدف را کوچکتر می‌کند و اس ام اس دقیقاً به مخاطب هدف می‌رسد. مثلاً اگر اصناف را انتخاب کنید، زیرشاخه اصناف گروه‌بندی بر اساس کاشی و سرامیک، درب و پنجره، پیمانکاران ساختمانی و… که می‌توانید به دلخواه پیامک ارسال کنید.

در برخی مواقع نیاز است تا به افراد ساکن در یک منطقه یا محله پیامک بفرستید، از چه روشی استفاده می‌کنید؟

ارسال از روی نقشه به منطقه خاص

پنل پیامکی پنل اس ام اس مصالح فروشی مصالح ساختمانی بازاریابی پیامکی

به پیامک بالا توجه کنید، فروش سیمان را در مناطق غرب تهران و تحویل در محل دارند، پس اس ام اس باید به مخاطبان غرب ارسال شود. با استفاده از امکان ارسال پیام با نقشه، می‌توانید برای هر منطقه مدنظر پیامک ارسال کنید. وارد سامانه صبا اس ام اس شوید، ارسال از روی نقشه کلیک کنید. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران فعال است، از روی نقشه مناطق غرب تهران را پیدا کنید، شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود. اپراتور مدنظر را انتخاب و پیام را ارسال کنید. امکان ارسال پیام با نقشه،‌ برای شهرهای بزرگ ایران فعال است و برای شهرهای کوچک می‌توانید از کدپستی استفاده کنید.

آیا از سامانه پیامکی هم‌زمان، به شماره‌های زیادی پیامک ارسال می‌شود؟

فروش ویژه را با پیامک انبوه اطلاع‌رسانی کنید

گاهی اوقات تصمیم می‌گیرید محصولی را به صورت ویژه یا با تخفیف خاصی بفروشید. برای فروش نیاز به اطلاع‌رسانی دارید، با استفاده از امکان ارسال پیامک انبوه، می‌توانید اس ام اس را به مخاطبان زیادی ارسال کنید.

پنل پیامکی پنل اس ام اس مصالح فروشی مصالح ساختمانی بازاریابی پیامکی

در قسمت ارسال انبوه پنل پیامکی، اس ام اس بالا را بنویسید و فایل شماره تلفن‌ها را (فایل به صورت اکسل یا متن) وارد کنید. پیام برای همهٔ شماره‌هایی که وارد کردید، به صورت هم‌زمان ارسال و اطلاع‌رسانی برای مخاطبان زیادی انجام می‌شود.

جذب مشتری جدید با خبرنامه پیامکی

با پیامک می‌توانید مشتریان جدیدی را جذب کنید. یکی از مخاطبان هدف پنل پیامک مصالح فروشی دانشجویان هستند. می‌توانید لینک مقاله‌های آموزشی سایت یا ویدیوهای آموزشی صفحه اینستاگرام را برای مشتریان و دانشجویان به صورت مرتب ارسال کنید، تا اگر علاقمند بودند، روی لینک کلیک کنند و اطلاعات جدید یاد بگیرند.

با ارسال مطالب آموزشی و مفید، ارتباط با مخاطب برقرار شده و باعث جلب اعتماد می‌شود. البته حواس‌تان باشد که گزینه‌ای برای لغو در نظر بگیرید، که اگر کاربر دوست نداشت، بتواند از خبرنامه پیامکی انصراف دهد و اس ام اس باعث اذیت و آزار او نشود. البته در نظر داشته باشید که ارسال لینک با اس ام اس با خط‌های 3000 و 50004 انجام می‌شود.

مشتریان را گروه‌بندی کنید

مصالح ساختمانی محصولات زیادی دارد، که هر محصول مربوط به گروه خاصی است. با امکان دفترچه تلفن در سامانه پیامکی، مشتریان را دسته‌بندی کنید، تا اس ام اس‌ها را هدفمندتر ارسال کنید. یعنی در قسمت دفترچه تلفن گروهی را با نام سازنده‌های ساختمانی، گروه دیگر کاشی‌کار، بنا، گچ کار و … تعریف کنید تا هر زمانی که نیاز بود، به گروه مرتبط اس ام اس ارسال کنید.

از راه‌های مختلف با مشتری در ارتباط باشید. زمانی که می‌خواهید پیامک برای خبرنامه، تخفیف، اطلاع‌رسانی محصول جدید و … ارسال کنید، گروه‌بندی مشتریان در دفترچه مهم است.

حفظ ارتباط با مشتری

یکی از راه‌های ارتباط با مشتری، ارسال پیامک مناسبتی است. یعنی برای مناسبت‌های خاص مثل تبریک تولد، تبریک روز مهندس، روز معمار، اعیاد مختلف و … برای مشتریان پیام ارسال کنید.

پیامک مناسبتی باعث ایجاد حس صمیمیت بین شما و مخاطبان می‌شود و حس خوبی را منتقل می‌کند. با استفاده از امکان پیامک زماندار، اس ام اس را برای روز و ساعتی خاص تنظیم کنید، تا برای مخاطب پیام ارسال شود.

انتخاب و خرید پنل اس ام اس

شما در این مقاله با پنل پیامکی مناسب مصالح فروشی و مصالح ساختمانی آشنا شدید، جهت خرید پنل اس ام اس به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره تماس 02191016191 با ما در ارتباط باشید.