خط خدماتی خطوط پیامک برای ارسال اس ام اس اطلاع رسانی (کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود به سایت و …) ارسال به بلک لیست مخابرات کاربرد دارد. برای عبور از بلک لیست حتما باید خط اختصاصی خودرا خدماتی نمایید.

خطوط ارسال پیامک

بصورت کلی در سامانه پیام کوتاه، خطوط ارسال پیامک به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • خطوط تبلیغاتی:
  • خطوط خدماتی

خطوط تبلیغاتی

خطوط موجود برروی پنل پیامکی که از آنها جهت ارسال متون تبلیغاتی در ارسال‌های انبوه، منطقه ای و ارسال به بانک مشاغل مورداستفاده قرار می‌گیرد. این خطوط بدلیل ماهیت تبلیغاتی آن قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را ندارند.

خطوط خدماتی

بدلیل عدم عبور از بلک لیست ازطریق خطوط تبلیغاتی، اپراتورها برای کاربرانی که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی به مخاطبین خود دارند خطوط ویژه‌ای را درنظر گرفته که به آنها خط خدماتی اطلاق می‌گردد.

لیست سیاه مخابرات چیست؟

اگر از کاربران پنل اس ام اس بزرگترین دغدغه آنها دراستفاده از پنل سوال نمایید، قطعاً ارسال به بلک لیست را عنوان خواهند کرد.

بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات، لیست ویژه اپراتورهای همراه می‌باشد که مشترکین آنها می‌توانند شماره همراه خودرا دراین لیست قرارداده تا پیامک تبلیغاتی به آنها ارسال نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه مقاله زیر را مطالعه نمایید.

ارسال به بلک لیست با خط خدماتی

قطعاً پیامک های اطلاع رسانی بانک، کد تخفیف دیجی کالا، اُکالا، یا شرکت‌هایی همانند اسنپ و تپسی را دریافت کرده‌اید. چطور ممکن است باوجود لیست سیاه مخابرات این شرکت‌ها و سازمان‌ها اس ام اس هایی با امکان عبور از لیست سیاه مخابرات ارسال نمایند؟!

خب درنظر بگیرید مجموعه هایی با این وسعت فعالیت، درصورتیکه قصد داشته باشند پیامک اطلاع رسانی (ارسال کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود سایت یا اپلیکیشن) به مشتریان خود ارسال کنند اگر از خطوط تبلیغاتی ارسال نمایند به افراد بلک لیست پیامک ارسال نشده و لذا مشتری منتظر پیامک می‌ماند و این موارد باعث از دست دادن مشتری که بزرگترین سرمایه این مجموعه‌هاست می‌گردد.

اپراتورها به شرکت ها و سازمان ها خط خدماتی ارائه می‌دهند تا بتوانند ارسال پیامک خبری خودرا ازطریق این خطوط انجام دهند. دقت نمایید فقط پیامک اطلاع رسانی قابلیت ارسال با خطوط خدماتی را دارند. ارسال تبلیغاتی با این خطوط ممنوع می‌باشد.

هزینه خرید خط خدماتی

خط خدماتی قابل خرید نیست. درحقیقت خطوط تبلیغاتی این قابلیت را دارند از تبلیغاتی خارج و به خدماتی تبدیل گردند. لذا شما باید خط اختصاصی تبلیغاتی داشته باشید و آن را به خدماتی تبدیل نمایید. دقت نمایید خدماتی کردن خطوط از سوی اپراتورها طی یکسری شرایط و قوانین انجام می‌گردد بدلیل تغییرات مکرر این شرایط ازسوی اپراتورها، در پنل پیامکی این شرایط اطلاع رسانی می‌گردد.

در حالت کلی، شرایط مورد نیاز برای تبدیل خط به خدماتی، داشتن مدارک شرکتی و تعهدنامه ای با این مضمون است که از این خط‌خدماتی ارسال های تبلیغاتی صورت نگیرد.

اما برای اشخاص حقیقی چطور؟ صبا اس ام اس برای کاربرانی که توانایی و شرایط خدماتی کردن خط را ندارند نیز راهکار استفاده از خطوط خدماتی را دارد! این کاربران می‌توانند از خط‌خدماتی عمومی مجموعه صبا استفاده نمایند. ما کاربران خود بر روی پنل پیامکی خط خدماتی اشتراکی ارائه می‌دهیم تا ارسال پیامک خبری و اطلاع رسانی خودرا باآن انجام دهید.

خرید پنل پیامکی

شما در این مقاله با خط خدماتی ارسال پیامک و خدماتی کردن خطوط آشنا شدید، جهت خرید پنل اس ام اس به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره تماس 02191016191 با ما در ارتباط باشید.