پیامک انبوه بهترین روش تبلیغاتی با مزایای صرفه جویی زمان و هزینه، بازدید 99 درصدی است. اینجا نحوه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در پنل اس ام اس را شرح می‌دهیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی

بی شک یکی از بهترین و بصرفه ترین روش‌های تبلیغات، ارسال پیامک می‌باشد. در حال حاضر تلفن همراه جز وسایل شخصی هر فرد محسوب می‌شود و افراد چندین بار در روز تلفن همراه خود را چک می‌کنند و این آمار بسیار خوبی برای تبلیغات است، حتی در آگهی و تبلیغات تلوزیونی که هزینه بسیار زیادی دارد شما به این راحتی نمی‌توانید مخاطبین را هدف قرار دهید.

همین مسئله سبب می‌شود شما با استفاده از سامانه ارسال اس ام اس و بانک شماره سامانه پیامکی یا شماره‌های دیگر (مثلا مشتریان فروشگاه خودتان) براحتی مخاطبین هدف خود را بیابید و به آنها پیامک بفرستید و برخلاف سایر تبلیغات، خیلی زود بازده تبلیغات خود را مشاهده نمایید.

هزینه تبلیغات پیامکی

یکی از دلایل دیگری که تبلیغات پیامکی را به شما پیشنهاد می کنیم، تعرفه بسیار کم این نوع از تبلیغات در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی است.

مثلا اگه شما بخواید به 10,000 نفر پیامک تبلیغاتی بفرستید به صورت عادی هزینه شما  حدود 150,000 تومان خواهد شد. همچنین با گزارش تحویل دقیقی که پنل اس ام اس به شما می‌دهد شما فقط هزینه پیامک های تحویل داده شده را  پرداخت می‌کنید.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

یکی از دغدغه های کسانی که ارسال اس ام اس تبلیغاتی دارند، نرسیدن پیامک هایشان به شماره های بلک لیست است. با استفاده از ارسال پیامک انبوه با سیم کارت این مشکل حل شده است و همه پیامک‌های شما ارسال خواهند شد.

متن ارسالی شما می‌تواند تبلیغاتی یا اطلاع رسانی باشد  که می‌توانید به لیست مخاطبین خود و یا به صورت منطقه‌ای و کد پستی و مشاغل و...  پیام های خود را ارسال کنید.

انواع ارسال پیامک انبوه

برای ارسال پیامک انبوه پیشنهاد می‌شود با توجه به تعداد پیامک، جامعه هدف، صنف و مشاغل و ... یکی از راهکارهای زیر را انتخاب کنید. نکته مهم اینست که این امکانات در همه پنل‌ها وجود ندارد و یا کیفیت مناسبی ندارد، پس دقت کنید بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید.

  • ارسال شهری، منطقه ای و کد پستی:  چنانچه در یک تبلیغات پیامکی، جامعه هدف شما افراد ساکن در یک شهر یا منطقه با کد پستی خاصی می‌باشد، بانک شماره ها بر اساس شهر و منطقه و کد پستی تفکیک شده است بنابراین شما می‌توانید به هر شهر یا منطقه یا کد پستی مد نظرتان هست ارسال را انجام دهید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس مشاغل: چنانچه تمایل به ارسال پیامک به هم صنفان خود دارید یا جامعه هدف شما یک شغل خاص می‌باشد در پنل پیامکی قوی و با کیفیت تفکیک‌های مختلفی برای مشاغل وجود دارد برای مثال می‌توانید به پزشکان، مهندسین، پیمانکاران، سوپرمارکت‌ها و.... ارسال انجام دهید.
  • ارسال پیامک تفکیک سن و جنسیت: اگر محصول یا شغل شما مربوط به قشر خاصی از جامعه مثلا فقط بانوان یا اقایان در بازه سنی خاصی می‌باشد می‌توانید از امکان تفکیک سن و جنسیت پنل اس ام اس استفاده نمایید.
  • ارسال پیامک به دکل مخابراتی: چنانچه تمایل دارید به افرادی که در یک محل حضور دارند صرفنظر از اینکه این خط را کجا ثبت کرده‌اند ارسال را انجام دهید می‌توانید از امکان ارسال به دکل استفاده نمایید که فقط برای اپراتور ایرانسل فعال می‌باشد.