با توجه به گسترش روزافزون استارتاپ های جدید در زمینه‌های مختلف کسب و کار و همچنین موانع و مشکلات موجود بر سر راه آنها که بصورت روزانه موانع جدید اضافه می‌گردد، استارت آپ ها بیزنیس های نوپا هستند که با نوآوری و تلاش ایده یا سبکی نوین پیاده سازی کرده‌اند. لذا برای معرفی و دیده شدن باید برروی تبلیغات خود کار کنند.

یکی از روش‌های مناسب و اقتصادی، تبلیغات پیامکی می‌باشد. در این مطلب مزایای پنل پیامکی برای استارتاپ ها را شرح می‌دهیم.

استارتاپ چیست ؟

حتما شما نیز در پاسخ به سوال استارتاپ (startup) چیست به پاسخ‌هایی نظیر “شرکتی نوپا و تازه تاسیس که رشد سریعی دارد” مواجه شدید. باید بدانید استارتآپ فرایند به حرکت درآوردن یک ایده است و صرفاً به هر شرکت تازه تأسیسی استارتآپ نمی‌گویند. چنین شرکتی ظرفیت بالایی برای رشد سریع دارد ومعمولاً در مرحله اول دارای 1 تا 3 موسس است.

چندین تفاوت میان استارت آپ و کسب وکار وجود دارد. مواردی از قبیل خلاقانه و نوآورانه بودن استارت آپ، رشد سریع آن‌ها، تکیه بر فضای مجازی و اینترنت برای خدمت‌دهی و گستردش کار و جذاب بودن برای سرمایه گذاران می‌باشد. در کل می‌توان تفاوت های این دو را در موارد زیر دانست:

  • انتظارات متفاوت از نرخ رشد
  • نحوه تامین مالی متفاوت
  • ماهیت اصلی ایده

پنل اس ام اس ابزار برندینگ و بازاریابی استارتاپ

مخاطب شما با مشاهده لوگو، وبسایت و یا بسته‌بندی شما، با برندتان آشنا می‌شود و به مرور زمان ارتباط برقرار می‌کند. برای معرفی برند روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها به اندازه‌ای تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، بیلبورد رسانه پربازدید است که دیده شدن آن به منطقه جغرافیایی و میزان عبور و مرور از آن منطقه بستگی دارد.

رپورتاژ آگهی، تبلیغات سوشیال مدیا، ایمیل مارکتینگ و حتی تبلیغات تلویزیونی با حجم بالای مخاطب خود، نیاز به ابزاری برای اطلاع رسانی همه گیر دارند. اینجاست که پیامک با درصد بسیار بالای بازدید می‌تواند این تبلیغات را پررنگ‌تر جلوه دهد. به عنوان مثال یک مصاحبه بسیار مهم و یا قرعه کشی بزرگ شما در تلویزیون تنها با اطلاع رسانی پیامکی می تواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

فرض کنید یک استارتاپ، اپلیکیشن تخصصی پزشکی تولید کرده است که امکانات و ویژگی‌های جدیدی برای پزشکان دارد. به نظر شما کدامیک از روش‌های معرفی و تبلیغات می‌تواند نظر پزشکان را به خود جلب کند؟ آیا بیلبورد و یا سوشال مدیا می‌تواند به این وسعت عمل کند؟ مسلماً خیر! اما پیامک بهترین روش برای ارتباط مستقیم با این قشر است.

ارسال پیامک انبوه با سامانه پیامکی هنوز هم کارآمد است به این شرط که درست استفاده شود! شما توسط سامانه پیامک می‌توانید به برندینگ استارتآپ خود کمک شایانی کنید. پنل اس ام اس برای استارتآپ ها می‌تواند بهترین گزینه باشد چرا که با کمترین هزینه میتوان تبلیغات گسترده‌تر و تاثیرگذارتری انجام داد.

وب سرویس پیامک برای سایت و اپلیکیشن با ارسال بلک لیست

اگر صاحب وبسایت و اپلیکیشن هستید، می‌دانید که برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان خود، احراز هویت و… باید شماره موبایل مخاطبان خود را داشته باشید. وب سرویس پیامک یک نقطه اتصال بین سایت یا اپلیکیشن شما با سامانه پیامک می‌باشد. شما با استفاده از وب سرویس پیامکی می‌توانید پیامک هایی با مضمون کد تایید ثبت نام، احراز هویت، تمدید اشتراک، خرید و پیگیری سفارشات و… به مخاطبان خود آن هم به صورت آنی و فوری ارسال کنید.

پنل اس ام اس همراه با خط خدماتی برای استارتاپ

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارسال پیامک به کسانی است که دریافت پیامک تبلیغاتی را بسته‌اند و در لیست سیاه مخابرات قرار دارند.

شما برای اینکه بتوانید از طریق وب سرویس پیامک بصورت آنی پیامک هایی نظیر کد تایید ثبت نام و … را به همه مخاطبان خود از جمله کسانی که بلک لیست هستند ارسال کنید، به خط خدماتی نیاز دارید. خط خدماتی خطی است که قابلیت ارسال پیامک های صرفاً اطلاع رسانی (ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ممنوع می‌باشد) را به شماره های بلک لیست مخابرات، دارد. حتی شما می‌توانید با ارائه مدارک شرکتی خط اختصاصی خود را خدماتی کنید.

اگر شرکت ثبت شده ندارید، نگران نباشید! سامانه پیامکی صبا اس ام اس خط خدماتی را بصورت اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شما می‌توانید از این خطوط برای ارسال اس ام اس اطلاع رسانی استفاده کنید.

قابلیت ایجاد بانک شماره موبایل مشتریان برای استارتاپ

شماره موبایل مشتریان تا سال‌های متمادی، تنها راه ارتباطی شما با آنها خواهد بود. صرف زمان و هزینه بسیار بالا برای تماس‌های مداوم با مشتریان و استقبال نکردن آنها از این شیوه باعث شده است تا پیامک نزدیک‌ترین راه ارتباطی شما با مشتریان باشد.

سامانه پیامک برای استارتآپ‌ها این قابلیت را دارد تا شما بتوانید فایل بانک شماره تلفن مشتریان خود را به آن اضافه کرده تا از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید مشخصات مشتریان (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و…) را داشته باشید تا برای ارزشمند جلوه دادن آنها، تولد آنها را تبریک بگویید.

سازگاری پنل پیامکی با انواع مختلف افزونه

سامانه پیام کوتاه صبا اس ام اس، با افزونه های مختلف سازگار می باشد. از متداول‌ترین این افزونه‌ها می توان به افزونه دیجیتس ، افزونه ووکامرس ، افزونه بوکلی، افزونه پیامک وردپرس و افزونه پیامک whmcs اشاره کرد.

خرید پنل اس ام اس

اگر شما یک استارتاپ نوپا دارید، جهت تقویت آن نیازمند بازاریابی پیامکی می‌باشید، با انتخاب و خرید یکی از انواع پنل اس ام اس صبا به رشد و توسعه بیزینس خود بیفزایید. جهت خرید سامانه پیامکی مناسب به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با شماره تماس 02191016191 با ما در ارتباط باشید.