دیجیتس (Digits) چیست؟

دیجیتس یا digits افزونه ثبت نام با شماره همراه ونیز پلاگین ورود با پیامک است. بطور کلی افزونه دیجیتس برای احراز هویت پیامکی با شماره موبایل کاربرد دارد.

در سایت‌های وردپرسی بصورت سنتی، کاربر برای ثبت نام و ورود به سایت، ابتدا باید نام کاربری خودرا وارد کند، سپس باید یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارد وارد کند و رمز عبور خود را مشخص کرده و همیشه آن را بخاطر بسپارد.

امروزه تلفن همراه تنها ابزاریست که انسان بیشترین وقت خود را با آن سپری می‌کند برای ورود به سایت‌های وردپرسی پیشرفته از شماره تلفن کاربر و دریافت رمز یکبار مصرف استفاده می‌شود.

کاربر می‌تواند با استفاده از افزونه ثبت‌نام با شماره موبایل که دیجیتس Digits نام دارد با ارائه شماره موبایل خود و ورود با استفاده از رمز عبور OTP (یکبار مصرف)، یک حساب کاربری ایجاد کند.

افزونه پیامکی دیجیتس (Digits) بهترین افزونه ثبت‌نام و ورود پیامکی یا احراز هویت پیامکی می‌باشد.

مزایای ثبت نام با شماره موبایل با افزونه دیجیتس

  • ثبت نام آسان (با وارد کردن شماره موبایل)
  • جمع آوری بانک شماره همراه کاربران (تایید شده)
  • امنیت بالا

یکی از مشکلات و دغدغه مالکان وبسایت‌های وردپرسی که کاربران وبسایت در زمان ثبت نام به آنها مطرح کرده‌اند این بوده است که ایمیل ندارند و قادر به خرید و یا استفاده از امکانات وبسایت ما نیستند. افزونه پیامکی دیجیتس بهترین راه حل برای این مسئله می‌باشد.

افزونه پیامکی دیجیتس

ثبت نام و ورود کاربر با شماره همراه

دانلود افزونه پیامکی دیجیتس

زمانیکه از افزونه دیجیتس استفاده می‌کنیم سیستم ثبت نام و ورود به سایت ما با کد تایید پیامکی صورت می‌گیرد. وبسایت‌های زیادی از این سیستم استفاده می‌کنند مانند شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام.

بدون اتلاف وقت باید به سراغ فعال کردن افزونه پیامکی دیجیتس برویم تا بتوانیم امکان احراز هویت پیامکی را به وب سایت خود اضافه کنیم تا با این امکان کاربران از ثبت‌نام با شماره موبایل جایگزین ثبت نام با ایمیل جهت عضویت در سایت استفاده کنند.

نصب و فعالسازی

راهنمای نصب و فعالسازی در محیط پنل اس ام اس گنجانده شده است، از این راهنما جهت نصب و راه‌اندازی افزونه دیجیتس می‌توانید استفاده کنید.

برای استفاده رایگان از افزونه پیامکی دیجیتس کافیست یکی از پنل های پیامکی صبا اس ام اس را که وبسرویس برروی آنها فعال است تهیه کنید و از امکانات آن در جهت حرفه‌ای‌تر شدن وبسایت خود بهره ببرید.