ارسال پیامک با اینترنت بهترین روش برای تبلیغات و بازاریابی است. سامانه پیامکی ابزاری مفید و جامع برای ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت به مخاطبان می‌باشد.

یکی بخر دو تا ببر
تخفیف ویژه خرید آنلاین از بانی مد
www.banimode.com

احتمالا شما هم از این مدل پیام‌ها دریافت کرده‌اید. اس ام اس کد تخفیف، معرفی فروشگاه تازه‌تاسیس، تبریک تولد کاربران و ... از جمله پیامک‌هایی هستند که از طرف سیستمی به نام سامانه پیامکی فرستاده می‌شوند.

سرعت ارسال پیامک‌ انبوه تقریباً بالاست. مثلاً برای ارسال اس ام اس به هزار شماره فقط 15 دقیقه زمان نیاز دارید، از طرفی هزینه‌اش هم از آن مبلغی که فکر می‌کنید، کمتر است. بگذارید ساده‌تر توضیح دهم، به عنوان مثال اگر بخواهید متن شروع جشنواره تخفیف را فقط برای 500 نفر بفرستید، علاوه‌بر هزینه باید زمان زیادی را هم برای ارسال پانصد اس ام اس با گوشی اختصاص دهید که سیمکارت ارسال این تعداد را ساپورت نمی‌کند. در صورتی که با پنل پیامکی علاوه‌بر امکان ارسال پیامک با اینترنت از شماره دلخواه محدودیت تعداد ارسال هم ندارید.

حال اگر برای استفاده از این سامانه برای کسب‌وکار خود وسوسه شدید و می‌خواهید درباره هزینه‌ها و نحوه ارسالش بیشتر بدانید، ما راهنمای جامعی دربارۀ ارسال پیامک با اینترنت از شماره دلخواه را تهیه کرده‌ایم تا با هر سرشماره‌ای که می‌خواهید، خط بخرید و برای مشتریان در تعداد بالا اس ام اس بفرستید.

مراحل ارسال پیامک با اینترنت

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه اول از همه باید پنل پیامکی داشته باشد. حالا پنل پیامک چیست؟

پنل اس ام اس یا پنل پیامکی، نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که بعد از ارائه مدارک لازم توسط شرکت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی به کاربران ارائه می‌شود. با دریافت پنل و انتخاب سرشماره مدنظرتان می‌توانید ارسال اس ام اس را شروع کنید. ما این روش را بر اساس سامانه ارائه شده توسط صبا اس ام اس قدم‌به‌قدم برایتان توضیح خواهیم داد.

شروع کار با انتخاب یکی از پنل‌های پایه، برنزی، نقره‌ای، طلایی، نمایندگی و نمایندگی ویژه مطرح شده در صفجه اصلی صبا اس ام اس است. بعد از انتخاب باید برروی گزینه "ثبت سفارش" کلیک کرده و در مرحله بعدی مشخصات خودرا تکمیل نمایید و پس از پرداخت هزینه فعالسازی منتظرباشید تا نام کاربری و رمز عبور به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.

چرا صبا اس ام اس ؟

بعد از تائید پنل و خط برای ارسال پیامک با اینترنت از شماره دلخواه توسط اپراتور، با پرداخت هزینه می‌توانید از سامانه استفاده کنید ولی شاید این سوال برای شما پیش آمده که چرا باید برای ارسال پیامک صبا اس ام اس را انتخاب کنید؟! سامانه پیام کوتاه صبا اس ام اس چه فاکتورهایی به عنوان یک پنل استاندارد دارد؟

در ادامه به تعدادی از این فاکتورها اشاره می کنیم که به عنوان راهنمای خرید پنل اس ام اس مناسب شناخته می‌شود.

بانک جامع و تفکیک شده شماره موبایل

برای کسب‌وکاری مثل تولید پوشاک یا توزیع لوازم آرایشی بهداشتی که تازه کارش را شروع کرده است و می‌خواهد به سراسر ایران ارسال محصول داشته باشد، بانک شماره‌های جامع به تفکیک استان یکی از بهترین فاکتورهای انتخاب پنل است. مثلاً به پیام زیر دقت کنید:

ارسال رایگان به سراسر کشور برای ثبت سفارش و اولین خرید

شما با ابزار ارسال انبوه سامانه پیامکی صبا اس ام اس می‌توانید این پیام را برای بانک شماره استان مدنظرتان بفرستید تا مشتری با ارسال رایگان برای خرید وسوسه شود. ارسال بسته به سراسر ایران چندان هم ارزان نیست و پیشنهاد آن می‌تواند یک اهرم تبلیغاتی مناسب باشد.

بانک شماره مشاغل و اصناف

بعضی از کسب‌وکارها با مشاغل و اصناف خاصی کار می کنند. مثلا یک فروشگاه لوازم ورزشی در بین مردم هم مشتری دارد ولی عمده مخاطبانش ورزشکاران و مربیان هستند و باید بین آن‌ها تبلیغات بیشتری داشته باشد. یا مثلاً فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی علاوه‌بر فروش روزانه اگر با سالن‌های زیبایی و آرایشگاه فعالیت مستمر داشته باشد، به سود بیشتری می‌رسد.

سامانه پیام کوتاه صبا اس ام اس برای همین تبلیغات خاص و جزئی‌تر، بانک شماره‌ به‌روز اصناف و مشاغل مختلف به تفکیک گروه شغلی و استان را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این روش هم تبلیغات هدفمندی دارید و هم در بین گروهی که مشتریان بالقوه شما هستند، تبلیغ کردید تا به خریدار تبدیل شوند.

قیمت و تعرفه مناسب

اگر در حال تحقیق برای خرید بهترین سامانه ارسال پیامک با اینترنت از شماره دلخواه هستید حتماً دربارۀ پنل رایگان شنیدید یا این سوال برایتان پیش آمده که حدود قیمت چیست!

ما قبلاً هم گفتیم که سامانه رایگان تقریباً یک حقه تبلیغاتی است و حتی اگر ثبت‌نام پنل بدون پرداخت وجه باشد، هزینه‌هایش با بازنگرداندن هزینه پیامک‌های نرسیده به مقصد یا تعرفه بالای هر ارسال جبران خواهد شد. پس به جای اینکه دنبال پنل رایگان باشید، باید تعرفه مناسب را پیدا کنید.

صبا اس ام اس نیز تعرفه ارسال پیامک مناسبی دارد و هم اگر به لیستی شامل شماره‌های بلک لیست پیام بفرستید، هزینه پیام نرسیده را پس خواهد داد. در ضمن این سامانه آموزش رایگان را هم در وبلاگ و اینستاگرام صبا اس ام اس برای کاربرانش آماده کرده است.

پشتیبانی پنل پیامکی

در آخر به عنوان مهم‌ترین فاکتور انتخاب پنل برای ارسال پیامک با اینترنت از شماره دلخواه یادتان باشد که نه فقط سامانه پیامکی بلکه هر خرید دیگری هم بدون پشتیبانی هیچ فایده‌ای ندارد.

صبا اس ام اس با کادر برنامه نویس و پشتیبانی فنی عالی رتبه در خدمت تمامی کاربران خود است. از پشتیبانی خود در پنل پیامکی صبا اس ام اس آسوده خاطر باشید. تماس تلفنی، تیکت، صفحه تماس با ما در سایت، ایمیل و... امکان برقراری ارتباط با کارشناسان ما را برای شما فراهم خواهد کرد.