اگر شما نیز در گوگل برای خرید پنل اس ام اس سرچ کرده باشید با انواع پنل اس ام اس که توسط شرکت‌های مختلف عرضه شده مواجه می‌شوید که در انتخاب و خرید پنل پیامکی مورد نیاز خود سردرگم خواهید شد.

در این مقاله سعی داریم در خرید سامانه پیامکی موردنیاز شما را راهنمایی کنیم، با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس درواقع مجموعه ابزاری در بستر اینترنت است که به شما قابلیت مدیریت مشتریان را می‌دهد و می‌توانید به آنها اس ام اس تبلیغاتی و پیامک انبوه ارسال کنید.

پنل اس ام اس چیست پنل پیامکی چیست سامانه پیامکی چیست پنل پیامک چیست

مشتریان شما می‌تواند یک نفر باشد یا کل دانش آموزان یک مدرسه یا کارمندان یک شرکت، یا کارگران یک کارخانه یا در بُعد جغرافیایی می‌توانند افرادی که در یک منطقه یا شهر سکونت دارند باشند.

زیرا در پنل اس ام اس شما امکان ارسال تکی، ارسال گروهی، ارسال منطقه ای، ارسال براساس کدپستی و همچنین ارسال براساس تفکیک سن و جنسیت را دارید.

5 گام برای خرید پنل اس ام اس

این 5 گام بهترین مسیر و راهنما برای خرید پنل پیامکی متناسب با فعالیت و نیاز شما می‌باشد، لطفا این 5 گام را مطالعه نمایید.

گام اول: پنل اس ام اس باید تمام اپراتورهای مخابراتی را پوشش دهد

  پنل‌های پیامکی مانند پل ارتباطی میان شما و مخابرات هستند. درواقع مخابرات به اپراتورهایی مانند ایرانسل و همراه اول پیش‌شماره‌هایی برای ارسال پیامک تخصیص می‌دهد.

برای خرید سامانه پیام کوتاه در گام اول باید تمرکز خود را برروی این مورد قرار دهید که آیا سامانه پیامکی تمامی اپراتورهای قانونی مخابرات را پوشش می‌دهد یا خیر.

گام دوم: امکانات پنل اس ام اس را بررسی کنید

شما بهتر از کارشناس و پشتیبان پنل پیام کوتاه مشتریان خود را می‌شناسید، لذا بهتر از هر کسی می‌دانید که کدامیک از ابزارهای پیامکی مناسب نیاز شماست. مثلا کسب و کار شما ممکن است به ابزارهای نظرسنجی، قرعه کشی، نوبت دهی پیامکی و … نیاز داشته باشد. بعضی از سامانه های پیامکی برای این ابزار هزینه های جداگانه دریافت می‌کنند.

یکی از بهترین راه‌ها که می‌توانید امکانات سامانه پیامکی را بهتر شناسایی کنید استفاده از نسخه تست رایگان و یا دموی سامانه است، ما در صبا اس ام اس امکان مشاهده امکانات را در نسخه آزمایشی فراهم کردیم. برروی ورود به پنل اس ام اس کلیک کنید.

گام سوم: هزینه خرید و تعرفه ارسال پیامک پنل اس ام اس مختلف را بررسی کنید

شاید فکر کنید پنل اس ام اس رایگان برای شما خوب است اما باید بدانید رایگان بودن آن برای شما گران تمام خواهد شد. زیرا یکسری امکانات پایه‌ای که در تمام پنل های پیامکی از الزامات ابزاری است را برای شما فعال می‌کنند اما درصورتیکه به سایر امکانات نیاز مبرم داشته باشید مجبور هستید چند برابر پنل های دیگر هزینه پرداخت کنید تا برای شما فعال گردد. یا تعرفه ارسال پیامک آن بقدری گران است که شما در هر ارسال هزینه چندبرابری پنلی که با حداقل مبلغ می توانستید خرید کنید پرداخت خواهید کرد.

بسته پیامکی خود را متناسب با تعداد پیامک ارسالی خود خریداری کنید. بطور مثال شرکتی انواع پکیج‌های پیامکی دارد پکیج 1 آن با قیمت 40 هزار تومان ارائه می‌گردد اما تعرفه ارسال آن 20 تومان می‌باشد اما پکیج 4 آن با قیمت 300 هزارتومان با تعرفه ارسال 13تومان ارائه می‌گردد. درصورتیکه تعداد ارسال شما کم است طبیعتا پکیج 1 برای شما مناسب است اما تعداد ارسال بالایی را بطور مداوم انجام می‌دهید پکیج 4 برای شما مناسب زیرا با یکبار ارسال با تعداد بالا اختلاف قیمت خرید پنل با تعرفه ارسال ارزانتر جبران می‌شود.

گام چهارم: پشتیبانی پنل اس ام اس را مدنظر داشته باشید

در برخی مواقع ممکن است سیستم پیامکی دچار تاخیر در ارسال باشد، یا اصلاً ارسال پیامک انجام نگردد. پشتیبانی پنل پیامکی خیلی خیلی با اهمیت است. هر سیستم نرم‌افزاری ممکن است کم و بیش دچار باگ و خطای نرم افزاری گردد، این به تنهایی زیاد مهم نیست چون این اتفاق برای اکثر سیستم‌های نرم افزاری رخ می‌دهد، چیزی که اهمیت دارد این باگ و خطا در سریعترین زمان ممکن رفع گردد.

دقت کنید سامانه پیامکی مدنظر شما پشتیبانی قوی و پاسخگو داشته باشد. چون شما علاوه بر ساعات اداری ممکن است در ساعات اداری و تعطیل نیز ارسال پیامک داشته باشید. پشتیبانی پنل پیامکی در صبا اس ام اس در ساعات ارسال پیامک همراه شماست. ساعات ارسال پیامک از 8 صبح الی 22 می‌باشد لذا در این ساعات (روزهای تعطیل و غیرتعطیل) همراه شما هستیم.

گام پنجم: پنل اس ام اس دارای بانک شماره قوی و جامع باشد

یکی از مسیرهای بازاریابی پیامکی ارسال پیامک به شماره های بانک مشاغل و اصناف ، بانک شماره منطقه ای و کدپستی و تفکیک سن و جنسیت می‌باشد. لذا سامانه پیام کوتاه شما باید دارای بانک قوی و جامع باشد که بتوانید براساس کسب و کار خود اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایید.

ما در صبا اس ام اس علاوه بر بانک شماره های مورد نیاز شما، روش ارسال پیامک دیگری بنام ارسال از روی نقشه داریم که شما می‌توانید با یک کلیک ساده برروی نقشه و انتخاب محدوده فعالیت خود اقدام به ارسال پیامک به منطقه بیزینس خود نمایید و یا اینکه مناطق دیگر مدنظر را برروی نقشه انتخاب کنید.

انتخاب و خرید پنل اس ام اس

شما پنج گام در انتخاب و خرید پنل پیامکی را آموختید. بنابراین الان می‌توانید پنل پیام کوتاه مدنظر خودرا در گوگل سرچ و انتخاب کنید. قبل از سرچ ابتدا پنل های پیامکی کاربری و نمایندگی صبا اس ام اس را مشاهده نمایید. با شماره تماس 91016191_021 نیز با ما در ارتباط باشید.