شگفت انگیز یعنی اینکه 90 درصد افراد تا 3دقیقه پس از دریافت پیامک آن را مطالعه می‌کنند. در مجموع 95 درصد افراد پیامک های تبلیغاتی دریافت شده را باز و متن آن را مطالعه می‌کنند.

امروزه پیامک یکی از راه های ارتباطی سریع، مهم و جدا نشدنی زندگی مدرن محسوب می‌شود. ما هر روز به تمام دوستان، خانواده و همکاران خود پیامک می‌فرستیم. از پیامک‌هایی که از طرف بانک ارسال می‌شوند و موجودی حساب شما را اعلام می‌کنند گرفته تا پیامک‌هایی که تاریخ رزرو هتل را تایید می‌کنند و پیامک‌های امنیتی که برای شناسایی کاربران در فضای مجازی استفاده می‌شوند، همگی زندگی ما را سریع، ساده و امن می‌کنند. حالا تصور کنید که استفاده از پیامک تبلیغاتی در مشاغل می‌تواند تا چه اندازه تاثیر گذار باشد.

معجزه پیامک تبلیغاتی، 95 درصد آنها خوانده می‌شوند!

به خاطر داشته باشید که دنیای تکنولوژی حول گوشی‌های هوشمند می‌گردد و باید با استفاده از سرویس‌های مرتبط به گوشی تبلیغ کنید تا با مشتری ها ارتباط برقرار کنید و اعتمادشان را جلب کنید. اگر تا امروز از کمپین‌های پیامک تبلیغاتی استفاده نکرده‌اید بیشتر از این زمان را از دست ندهید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کسب و کارها تا این حد به سیستم پیامکی وابستگی دارند؟ چون ما به یک راه ارتباطی جهانی و قابل اعتماد نیاز داریم و فقط پیامک می‌تواند به این نیاز پاسخ بدهد. حالا موقعیتی به وجود آمده که روزانه 20 میلیارد پیامک در سراسر جهان رد و بدل می‌شود.

با وجود اینکه درصد موفقیت پیامک تبلیغاتی خیلی بالاتر از تبلیغات ایمیلی است، هنوز هم کسب و کارها درصد زیادی از تبلیغاتشان را به واسطه‌ی ارسال ایمیل انجام می‌دهند. به بیان دیگر تبلیغات ایمیلی متداولتر از تبلیغات پیامکی است.

قطعا صاحبان کسب و کارهای مختلف هنوز هم در مورد قابلیت‌های مختلف سرویس پیامکی و تاثیر آن در آگاهی بخشی به مشتری‌ها اطلاعات کافی ندارند.

ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی هیچ محدودیتی ندارد

ارسال و دریافت پیامک تقریبا در تمام کشورهای دنیا و روی تمام مدل های گوشی، قابل انجام است. به علاوه همه ی مردم، همیشه گوشی هایشان را به همراه دارند. حتی در خواب!

برای دریافت پیامک به گوشی هوشمند یا اتصال اینترنت هم نیازی نیست. به علاوه برای باز کردن پیامک نیازی به ثبت نام، وارد شدن به حساب کاربری و دانلود کردن فایل های مختلف نیست و پیام شما مستقیما به دست مخاطب می‌رسد.

95 درصد پیام‌ها خوانده می‌شوند

آمار و ارقام دروغ نمی‌گویند. جالب است بدانید که 90 درصد مردم تا سه دقیقه پس از دریافت پیامک آن را مطالعه می‌کنند. در مجموع 95 درصد از مردم پیامک‌های تبلیغاتی دریافت شده را باز و متن آن را مطالعه می‌کنند. واقعیت این است که بخش زیادی از مخاطبین حوصله‌ی مطالعه‌ی متن‌های طولانی و کسل کننده را ندارند. در نتیجه پیامک‌ها با توجه به اینکه متن کوتاهی دارند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

بر خلاف تبلیغات ایمیلی، مشتریانی که پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند داوطلبانه شماره ی خود را در اختیار مشاغل قرار داده‌اند. به همین دلیل با رضایت کامل آن را مطالعه می‌کنند و این دسته از پیامک‌ها مانند هزاران ایمیل تبلیغاتی مزاحم، ناخوانده باقی نمی‌مانند. متاسفانه فقط 20 تا 30 درصد از ایمیل‌های تبلیغاتی خوانده می‌شوند. به علاوه بررسی و مطالعه‌ی ایمیل‌ها به زمان زیادی نیاز دارد.

با استفاده‌ی صحیح از این سرویس، پیامک تبلیغاتی موفق ارسال کنیم

پیامک ها معمولا کوتاه هستند، در نتیجه مطالعه‌ی آنها زمان زیادی نمی‌برد. بهتر است با اضافه شدن لینک محصول یا خدمات مورد نظر به متن پیامک، مشتری را مستقیما به هدف برسانید. موفقیت در کسب وکار یعنی توانایی ما در فروختن محصول به مشتری بالقوه.

با توجه به اینکه 54 درصد از مردم روزانه یک بار پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند، نیمی از این تعداد مستقیما دست به خرید محصول می‌زنند. این عدد شگفت انگیز است! با این حال باید به خاطر داشته باشیم که 80 درصد از کاربران ترجیح می‌دهند فقط دو بار پیامک تبلیغاتی در ماه دریافت کنند.

شما می‌توانید محتوای پیامک را با شبکه‌های اجتماعی و وب تلفیق کنید. به این ترتیب مشتری نسبت به کسب و کار شما کنجکاو می‌شود و در بهترین حالت، دست به خرید محصول یا خدمات می‌زند.

با توجه به اینکه 95 درصد از پیامک ها خوانده می‌شوند و ثابت شده که این سرویس بین روش های تبلیغاتی مختلف موفق‌ترین راه است و از تبلیغات ایمیلی هم پیشی گرفته، استفاده از پیامک های تبلیغاتی انبوه می تواند سرنوشت کسب و کار شما را کاملا تغییر دهد. با این حال تنها نیمی از کسب وکارهای سراسر جهان از این موقعیت فوق العاده استفاده می کنند و نیمی دیگر از مزایای بی شمار آن کاملا بی بهره هستند. آیا بهتر نیست از تمام امکاناتی که در اختیار داریم در جهت موفقیت کسب و کارمان استفاده کنیم؟

برای خرید به صفحه اصلی صبا اس ام اس مراجعه کرده و یا با شماره 02191016191 تماس بگیرید.