باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که باعث شده تمام اعضای خانواده شاغل بوده و بیرون از خانه مشغول به کار شوند و همچنین گسترش زندگی آپارتمان نشینی دغدغه بسیاری از افراد پیدا کردن یک قالیشویی مناسب و مجهز است لذا پنل پیامک تبلیغاتی فرصت مناسبی برای شرکت‌های قالیشویی فراهم می‌کند.

اصول مهم تبلیغات قالیشویی

اگر بخاطر داشته باشید، در گذشته از برچسب‌­های کاغذی برای تبلیغات استفاده می­‌کردند که معمولاً روی درب منازل و دیوارها می‌چسباندند. بعد نوبت به تراکت‌­های معرفی خدمات رسید که از زیر درب خانه‌­ به دست مشتریان می‌رسید. در ادامه و با کمی پیشرفت، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی جای تراکت را گرفت و حالا نوبت به تلفن‌های هوشمند رسیده است.

بطور کلی روش‌­های زیادی از قدیم برای تبلیغات قالیشویی استفاده شده است. اگر واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم، تبلیغات برای ارائه اطلاعات و آگاهی دادن به مخاطب است و هدف اصلی آن اینست که با کمترین هزینه، بیشترین تعداد مشتری را جذب کند.

پس اگر درست و اصولی عمل کنید، سرمایه‌­گذاری موفقی برای کارتان کردید. در غیر اینصورت پول­تان را هدر دادید. برخی از تکنیک‌های مهم تبلیغات برای قالیشویی را در ادامۀ مقاله معرفی خواهیم کرد:

  • شناسایی مشتریان برای شروع تبلیغات قالیشویی
    اول از همه یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلی‌گویی کنید، بلکه باید به زبان مشتری سخن بگوئید و به نوعی نیازهایش را یادآوری کنید. مثلاً به سراغ زندگی آپارتمان‌نشینی و کمبود فضای باز برای شستشوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله اشاره کنید و اشاره کنید که دیگر مثل قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانه‌تکانی‌های سابق نیست.
    خلاصه به کمک تبلیغات شما باید به مشتری نشان دهد چه مشکلاتی دارند و راه شما برای حل این دغدغه چیست؟!
     
  • استفاده از مزایای رقابتی
    از نکات مثبت تبلیغات برای قالیشویی اشاره به جوانب مثبت شما در مقایسه با دیگر همکاران است. مثلاً تبلیغات تلویزیونی یک قالیشویی چند سال پیش حسابی معروف شد. این تیزر با شعار “لول می­بره، لول میاره!” در زمان خودش حسابی معروف شد و توانست مشتری­‌های زیادی را به خودش جذب کند.
    اگر بخواهید با مزایای رقابتی تبلیغات کنید، باید به ویژگی خاصی اشاره کنید که در کسب‌وکار رقبایتان نیست ولی شما روی آن تمرکز کنید. این مزایای رقابتی می‌تواند ارسال رایگان، قیمت مناسب، حفظ کیفیت فرش یا حتی تحویل دو روزه اشاره کرد.
     
  • در تبلیغات قالیشویی به مشتری تصویر بدهید
    کسی نیست که در حال حاضر برند کوکاکولا را نشناسد. بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، تبلیغات توسط سلبریتی‌های مشهور، تیزرهای جذاب و گران‌قیمت و ... باعث شده تصویر ذهنی خوبی از برند کوکاکولا در ذهن‌ها ثبت شود.
    تصویر، لوگو، رنگ سازمانی و .... نقش مهمی در ترویج کسب­‌وکار یا به اصطلاح برندینگ کسب‌وکارتان دارد. توصیه می‌کنم حتماً برندسازی را جدی بگیرید و این کار را ترجیحاً به متخصصش بسپارید.
     
  • استفاده از رسانه­‌های متنوع
    در آخر هم یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی هیچگاه به یک روش اکتفا نکنید. فراموش نکنید دنیا با سرعت سرسام‌آوری در حال حرکت به طرف دنیای آنلاین است. این روزها دیگر کمتر کسی سراغ تبلیغات سنتی می‌­رود.
    حالا دیگر تبلیغات با روش‌­های نوین وارد شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و لینکدین شده است. بسیاری از کسب‌وکارها سراغ کمک گرفتن از اینفلوئنسرها می‌روند و بسیاری هم از مشتریانشان دعوت می‌کنند تا تجربه‌شان را از خرید در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند. تمام این روش‌ها به جذب مشتری کمک می‌کند اما به تنهایی کافی نیست.

تبلیغات پیامکی برای قالیشویی

خب بیایید سراغ روش دیگری برویم که کمتر راجع به آن صحبت کردیم. می‌خواهم به تبلیغاتی پیامکی اشاره کنم و تکنیک‌هایی را به شما نشان دهم که اگر کمی خلاقیت به آن اضافه کنید، جذب مشتری‌هایتان را چند برابر خواهد کرد و به نتایج خوبی خواهد رسید.

برای شروع بازاریابی پیامکی اول از همه باید پنل اس ام اس تهیه کنید و سراغ مراحل بعدی بروید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک به مخاطبان است. این سامانه اگر علاوه‌بر خط عمومی، خط اختصاصی هم داشته باشد، قابلیت دریافت پیام مشتری را هم دارد.

کاربر از سامانه پیامکی می‌تواند برای تبلیغات استفاده کنید و پیامک‌های انبوه را برای مشتری ارسال کند. اگر سایت داشته باشد، از خدمات وب‌سرویس استفاده کند و درصورت نیاز از ابزارهای نظرسنجی و قرعه‌کشی پیامکی هم استفاده کند. حالا که نگاهی کلی دربارۀ سامانه ارسال پیامک دارید، وقت آن است که بدانید از این سامانه باید چگونه استفاده کنید؟!

  • خلاقیت را فراموش نکنید
    بعد از دریافت پنل و زمانی که می‌خواهید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید، خلاقیت را فراموش نکنید. در نوشتن خلاقانه پیامک تبلیغاتی به نوع بیان و کلماتی که به کار می­برید، دقت کنید. برای مثال تأثیر  دو پیامک زیر را با هم مقایسه کنید و خودتان تصمیم بگیرید، کدام مورد بیشتر برای مشتریان جذاب‌تر است؟!

پنل پیامک تبلیغاتی قالیشویی

  • کوتاه، مختصر و مفید بنویسید
    در تبلیغات پیامکی سعی کنید متن مفید و مختصری را بنویسید که به خدمات و مزایای شما در مقابل دیگر رقبا اشاره کند. سعی کنید از طریق همین کلمات خواننده را به خرید ترغیب شود.

پنل پیامک تبلیغاتی قالیشویی

پیام بالا هم جذابیت خودش را دارد، هم به خوبی توانسته برای مخاطب توضیح دهد که هیچ آسیبی به فرش نمی‌رسد. در نتیجه باید انتظار داشت که به فروش خوبی خواهد رسید. در نوشتن پیامک‌های تبلیغاتی یادتان باشد که در معرفی خدماتتان زیاد­ه‌­روی نکنید. کمی جای کنجکاوی برای مشتری بگذارید تا با شما تماس بگیرد و از جزئیات مطلع شود. در این شرایط بهتر می‌­توانید قالیشویی و خدماتش را معرفی کنید.
به زبان ساده باید شفاف و ساده صحبت کنید. از دروغگویی بپرهیزید و در انتهای متن حتما آدرس سایت، شماره تلفن و اطلاعات تماس را برای مخاطب بفرستید.

  • در تبلیغات قالیشویی تخفیف فراموش نشود!

    ارسال تخفیف همیشه نتایج مثبتی همراه دارد. در مناسبت­‌های خاص مثل سالگرد افتتاح کسب‌وکارتان، تاریخ تولد مشتری، اعیاد تقویم و مناسبت‌های خاص برای مشتری کد تخفیف در نظر بگیرید. این کد تخفیف را مثل پیام زیر به صورت پیامک برای مشتری بفرستید.

 

پنل پیامک تبلیغات قالیشویی

در ارسال اس ام اس کد تخفیف، حتماً زمان مناسبی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. از ارسال مکرر پیامک خودداری کنید و حتماً مانند مثال بالا برای استفاده کردن از کد تخفیف زمان مشخص تعیین کنید.

  • اصول نگارشی تبلیغات قالیشویی
    در تبلیغات قالیشویی هیچ‌وقت پیامک با غلط املایی یا نگارشی برای مشتری ارسال نکنید. هر اشتباهی در متن می‌تواند نشان‌دهندۀ بی‌­دقتی و حتی عدم مسئولیت‌­پذیری باشد.
    پیش از نوشتن متن پیامک حتماً نمونه‌های مشابه را بررسی کنید تا بتوانید متن جذاب و تاثیرگذاری آماده کنید.

خرید پنل اس ام اس

برای خرید پنل اس ام اس و مشاهده امکانات پنل پیامکی به صفحه اول سایت صبا اس ام اس مراجعه نمایید. برای خرید و پشتیبانی با شماره 02191016191 نیز می‌توانید در تماس باشید.