اغلب کاربران پنل پیامکی تجربه کافی برای ارسال پیامک ندارند، اشتباهات رایج کاربران در ارسال پیامک از پنل اس ام اس را قصد داریم در این مقاله توضیح دهیم.

ارسال پیامک در ساعات نامناسب

مساله مهم در مورد ساعت ارسال پیامک این است که همیشه پیام‌های خود را در بازه زمانی 9صبح تا 9شب ارسال کنید.
سعی کنید اسمس های خود را همیشه در یک ساعت مشخص ارسال کنید. مثلا طوری نباشد که این هفته ساعت 11:30 دقیقه پیامک ارسال کردید و هفته بعد ساعت 17:15 دقیقه اس ام اس ارسال کنید.

عدم درج تاریخ و ساعت انقضای مهلت در پیامک

اگر قصد دارید پیامک های شما حالت فوری و ضروری داشته باشد، پیشنهاد ما اینست که برای اس ام اس خود تاریخ انقضا قرار دهید. این کار علاوه بر ویژگی‌های مثبت دیگر آن باعث می‌شود پیامک های شما حالت ضروری و فوری به خود بگیرد.

ارسال پیامک در فواصل کوتاه

اگر فکر می‌کنید که با ارسال بیشتر پیام به مخاطب خود نتیجه بهتری کسب می‌کنید، پس باید بگوییم در اشتباه هستید. البته، مخاطبان شما نیز باید بدانند که شما آنها را فراموش نکرده‌اید. اما این وفاداری را فقط یک بار در هفته یا مواقعی که پیشنهادات خاصی دارید به آنها اثبات کنید.

شرح دستورالعمل دریافت تخفیف و اعتبار

ارسال اس ام اس تخفیف و پیشنهادات ویژه. اگر می‌خواهید در این روش موفق شوید، بهتر است که طریقه استفاده از این تخفیفات را نیز برای مخاطبان خود توضیح دهید. این دستورالعمل می‌تواند به قرار دادن یک اطلاعات تماس ختم شود.

عدم توضیح نحوه انصراف و خروج

در نظر داشته باشیم که همه ممکن است نظرمان عوض شود. اگر به مصرف‌کنندگان روش انصراف از کمپین ارائه نشود آنها وارد نخواهند شد. و یا در صورتیکه نظر آنها به هر دلیلی عوض شد و نتوانند از دریافت اس ام اس انصراف دهند، این نارضایتی بیشتر شده و هزینه شما نیز چیزی جز ضرر به همراه نخواهد داشت.

بهتر است اشتباهات فوق را مرتکب نشوید. اغلب افراد این اشتباهات را مرتکب شده و دچار خسران و زیان می‌گردند. همکاران ما در مجموعه صبا اس ام اس جهت آموزش و راهنمایی با نشر مقالات و پشتیبانی تلفنی در خدمت شما هستند. باما درتماس باشید.