پنل پیامکی رایگان توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود. قبل از جستجوی پنل اس ام اس رایگان، سامانه ارسال پیامک رایگان باید معایب این نوع سامانه پیامک را بدانیم.

پنل پیامکی رایگان

سامانه پیامکی رایگان: گاهی بعضی از شرکت ها پنل پیامکی را رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در نگاه اول شاید این پیشنهاد برای شما خیلی جذاب باشد اما وقتی بیشتر بررسی کنید می‌بینید که پنل اس ام اس رایگان برای شما خیلی گران‌تر تمام خواهد شد.
ابتدا بررسی کنید اگه چنین پنل رایگان وجود دارند پس چرا سایر پنل‌ها دارای هزینه است و مشتری‌های بسیاری هم دارد؟ خب همه ما از رایگان بودن استقبال می‌کنیم، پس چرا با وجود این پنل رایگان، شرکت‌هایی که پنل رایگان ندارند مشتریان بیشتری دارند، حتما در پنل‌های رایگان مشکلاتی وجود دارد که دیگر افراد از پنل‌های دارای هزینه اولیه استفاده می‌کنند.

مقایسه پنل اس ام اس رایگان و سایر سامانه ها

برخی از معایب مهم پنل اس ام اس رایگان در زیر آورده شده است که دلایل خوبی برای عدم خرید پنل اس ام اس رایگان است.

1. تعرفه پیامک پنل اس ام اس رایگان

مهمترین تفاوت در تعرفه ارسال پیامک می‌باشد. در پنل اس ام اس رایگان تعرفه ارسال پیامک بسیار بالاتر می‌باشد و شما با یک بار ارسال انبوه با این پنل‌ها هزینه اولیه پنل را در واقع به آنها پرداخت کرده‌اید و در ارسال های بعدی هزینه سرسام آوری را متقبل شده‌اید.

درصورتیکه در پنل هایی که هزینه اولیه دارد تعرفه پیامک مناسب‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

2. پنل اس ام اس رایگان فاقد امکانات - ماژول پولی 

این نوع از سامانه‌ها معمولا دارای مشکلات گوناگون هستند و ثبات ندارند. در پنل پیامکی رایگان تعدادی از ماژول‌ها که اساسی و مورد نیاز کاربر می‌باشد را از داخل خود پنل باید با پرداخت هزینه فعال کرد مثل ارسال به بانک شماره‌ها، پیامک مناسبت، زماندار، کدخوان و... که در هر شرکت این ماژول های پولی متفاوت می‌باشد و شما برای کار کردن با پنل مجبور به فعال کردن این ماژول ها با پرداخت هزینه می‌شوید.

درصورتیکه در پنل هایی که هزینه اولیه دارند کلیه امکانات موجود در پنل قبل از خرید مشخص می‌باشد و شما با توجه به نیازتان در بین پنل‌ها می‌توانید پنل مناسب را انتخاب نمایید.

3. عدم تعلق خط اختصاصی

در پنل اس ام اس رایگان خط اختصاصی معمولا به کاربر داده نمی‌شود و کاربر باید از خط اشتراکی (عمومی) که دریافت ندارد برای ارسال خود استفاده نماید.

درصورتیکه در پنلی که هزینه اولیه دارد خط اختصاصی روی پنل به کاربر هدیه داده می‌شود که اختصاصا برای کاربر ست شده و با آن دریافت هم دارد.

4. برگشت هزینه

در پنل اس ام اس رایگان ممکن است برگشت هزینه برای شماره بلک لیست را کامل انجام ندهند. در هر ارسال شما حدود 30-40% افراد دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند که ارسال شما به انها انجام نشده و هزینه باید برگشت داده شود.

درصورتیکه در پنلی که هزینه اولیه دارد لیست تمام این شماره‌ها بعد از ارسال به شما نمایش داده شده و برگشت هزینه آنها کامل انجام می‌شود تا بتوانید از آن مجددا برای ارسال‌های بعدی استفاده نمایید.

نکته قابل توجه: شما با پرداخت هزینه اولیه می‌توانید خدمات بهتر و مطمئن‌تر با پشتیبانی قوی‌تر دریافت نمایید که سبب شود همکاری طولانی‌تری را با شرکت داشته باشید.

همیشه به یاد داشته باشید هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و هیچ گرانی نیز بی‌دلیل نیست. مهم اینست که کالا با توجه به امکانات آن مقرون به صرفه باشد.

صبا اس ام اس با ارائه پنل پیامکی با مشخصات کامل و شفاف آماده ارائه خدمات و سرویس‌دهی به تمام هموطنان می‌باشد.