Url چیست؟

قبل از آنکه ارسال پیامک در هلو را توضیح دهیم، اجازه بدید url را تعریف کنیم کلمه اختصاری URL که مخفف Uniform Resource Locator است، راهی است برای شناسایی مکان یا موضع یک فایل بر روی اینترنت.

URL همان آدرس اینترنتی است که ما نه تنها برای باز کردن وبسایت‌ها بلکه برای دانلود تصاویر، ویدئو، برنامه‌های نرم‌افزاری و انواع مختلف دیگر فایل‌های استفاده می‌کنیم که بر روی یک سرور میزبانی می‌شوند.

چگونه در نرم افزار هلو ارسال پیامک انجام دهیم

اگر شما پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه صبا اس ام اس داشته باشید، می‌توانید به‌سرعت و تنها در یک مرحله، با وارد‌کردن اطلاعات ارسال پیامک در تنظیمات وبسرویس ارسال اس ام اس هلو و ذخیره اطلاعات، ارسال اس ام اس خودکار را در هلو فعال نمایید.

قبل از هر چیزی، درصورتیکه پنل پیامکی ندارید و یا نام کاربری و کلمه عبور خودرا فراموش کرده اید با شماره 91016191-021 تماس بگیرید.

راهنمای ارسال پیامک در هلو

برای ارسال پیامک هلو، بهتر است از نسخه های بروز هلو استفاده نمایید. در نسخه‌های قدیمی امکان ارسال پیامک برروی نرم‌افزار فعال نمی‌باشد.

برای اتصال نرم‌افزار هلو به پنل اس ام اس ، ابتدا باید به منوی تنظیمات در نرم افزار هلو برویم و اگر در منوی تنظیمات، گزینه‌ای با عنوان تنظیمات سرویس دهنده مشاهده شد، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار هلوی شما امکانات مربوط به ارسال پیامک را داشته و می‌توانید پیامک‌های مورد نظرتان را از طریق نرم‌افزار هلــو، ارسال کنید.

در پنجره تنظیمات سرویس دهنده، در قسمت نحوه ارسال برروی دکمه افزودن کلیک کنید، تا پنجره کوچکی باز گردد که باید اطلاعاتی از قبیل نام پنل را SabaSms درج کنید، آدرس سایت (url) که باید آدرس url وبسرویس صبا اس ام اس آدرس https://sms.sabasms.com/service/holo را درج کنید. نام کاربری، کلمه عبور و شماره خط اختصاصی خودرا نیز درج کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

پس از ذخیره اطلاعات مورد نظر،  حال باید بر روی آیکن تنظیمات کلی که پس از بخش”نحوه ارسال پیامک” قرار دارد کلیک کنید تا پنجره‌ی کوچک جدیدی باز گردد، سپس در بخش های مورد نظر اطلاعات زیر رو درج کنید:

  • نام کاربری = UserName
  • رمز عبور = Password
  • شماره فرستنده = From
  • شماره گیرنده = To
  • پیام ارسالی = Message

https://sms.sabasms.com/service/holo

پس از اعمال تنظیمات فوق، می‌توانید با خیال آسوده برای مشتریان خود در نرم افزار هلو ارسال پیامک های مدنظر را انجام دهید.