افزونه میهن پنل امکان ورود، عضویت و پنل کاربری پیشرفته برای سایت وردپرسی فراهم می‌کند. صبا اس ام اس افزونه ارسال پیامک با قابلیت ارسال پترن را ارائه می‌کند.

کاربران ایرانی همیشه برای داشتن یک افزونه ورود و ثبت‌نام وردپرس با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند. از فرم ورود پیش‌فرض وردپرس که بیشتر شامل لوگو و لینک وردپرس است تا افزونه‌های خارجی که توسط سایت‌های ایرانی فارسی می‌شوند و معمولا به دلیل اورجینال نبودن، سایت شما را با مشکلاتی مواجه می‌کنند.

امکانات افزونه میهن پنل

  • تمام سایت شما، در یک پنل کاربری شامل: سفارشات ووکامرس، دیگر افزونه‌ها، لینک دلخواه، نوار اطلاع‌رسانی، کدتخفیف دلخواه

  • صفحه ورود و عضویت: میهن پنل جایگزین صفحه ورود و عضویت سایت شما خواهد شد و قابلیت ویرایش فرم ثبت‌نام و صفحه ورود را به شما خواهد داد.

  • پنل کاربری پیشرفته: پنل کاربری بعد از ورود به کاربر نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید منوهای دلخواه را به پنل کاربری اضافه کنید.

  • ابزارک ورود و عضویت: با استفاده از ابزارک میهن پنل، می‌توانید پنل کاربری و یا فرم ورود و عضویت را به‌صورت پویا در هر بخشی از سایت خود نمایش دهید.

ورود و عضویت با افزونه میهن پنل

شما می‌توانید صفحه ورود و عضویت سایت خود را به دلخواه خودتان سفارشی کنید. فرم ورود دارای ۲ تم تیره و روشن هست که می‌توانید با توجه به استایل وب‌سایت خود، آن را تغییر دهید.

افزونه ارسال پیامک میهن پنل با قابلیت ارسال پترن اس ام اس

ورود و عضویت با اس ام اس

کافیست میهن پنل را به پنل اس ام اس خود متصل کنید. کاربر می‌تواند با پیامک تایید در سایت شما احراز هویت کند و در سایت شما عضو یا وارد شود. میهن پنل با صبا اس ام اس کاملاً سازگار است.

ورود و عضویت افزونه میهن پنل ارسال پیامک پنل اس ام اس پترن

فرم ثبت‌نام و پروفایل سفارشی

تمام فیلدهای فرم ویرایش پروفایل و ثبت‌نام توسط شما قابل تغییر خواهد بود. فیلد آپلود فایل، تاریخ، دکمه‌های انتخابی‌، لیست‌های سفارشی و هر نوع فیلدی که بخواهید را می‌توانید در پروفایل کاربر نمایش دهید.

اگر نیاز دارید تا قابلیت آپلود فایل برای تایید هویت کاربر در سایت خود اضافه کنید، این قابلیت مناسب نیاز شماست.

محدودیت محتوا بر اساس نقش کاربر

شما می‌توانید با استفاده از میهن پنل، محتوای سایت را برای نقش‌های کاربری مختلف محدود کنید.

مثلا مشخص کنید که فقط اعضایی که نقش کاربری ویژه یا VIP دارند، بتوانند به بخشی از محتوای سایت دسترسی داشته باشند.

قابلیت های افزونه ارسال پیامک میهن پنل

  • امکان ارسال پیامک به صورت عادی

  • امکان ارسال پیامک به صورت پترن

  • امکان ذخیره شدن نام و تلفن همراه کاربران ثبت نام شده در سایت در دفترچه تلفن انتخابی شما