روش‌های متعددی برای بازاریابی و تبلیغات مبل وجود دارد. به احتمال زیاد تبلیغ نمایشگاه مبل و صندلی در بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های مختلف و ... را دیده باشید. روش‌های ذکر شده باعث جذب کاربر می‌شوند، اما برخی از روش‌های تبلیغاتی گران‌قیمت هستند یا باید مدت زیادی را منتظر ماند تا نوبت به تبلیغ شما برسد، اما بازاریابی پیامکی و پنل اس ام اس راهکاری ساده، کم هزینه و و سریع برای جذب مشتریان شماست.

پنل پیامک و فروش مبل

امروزه همه مردم از موبایل استفاده می‌کنند و بیش از ۹۸ درصد آنان، تمام اس ام اس دریافتی را مشاهده می‌کنند. این سطح مشاهده تبلیغ برای هر کسب‌وکاری عالی است. پنل اسمس ابزاری کارآمد و قدرتمند است که امکانات متنوع و ممتاز برای بازاریابی پیامکی و جذب مشتری دارد. در ادامه این موارد را شرح خواهیم داد.

ارسال انبوه پیامک تخفیف

 

تخفیف بهاری انواع محصولات
مبل پایتخت 
تهران، اقدسیه، مجتمع تجاری آواسنتر 

 

تخفیف مهمترین محرک مردم برای خرید است. به متن پیامک فوق دقت کنید این پیامک برای ارسال به سطح وسیعی از افراد تهیه شده است. لذا به آن پیامک انبوه گفته می‌شود.

سامانه پیامکی ماژولی تحت عنوان ارسال پیام انبوه (ارسال منطقه‌ای، ارسال به کدپستی منطقه یا ارسال از روی نقشه) در اختیار شما قرار می‌دهد تا با انتخاب منطقه، شهر و استان مدنظر ارسال پیامک به بانک شماره مخاطبین آن داشته باشید.

ارسال پیامک هدفمند

یکی از اصول بازاریابی و جذب مشتری، تبلیغات هدفمند است. باید جامعه هدف خود را شناسایی کنید تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید. پنل اس ام اس برای این موضوع بهینه شده است. سامانه پیامکی صبا بانک شماره مخاطبین را در دسته‌های منطقه، کدپستی، استانی، شهری، بانک شماره مشاغل مختلف، بانک شماره براساس اپراتورهای مختلف همراه و تفکیک دائمی و همراه و ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت طبقه بندی کرده است که باعث می‌شود پیامک هدفمند به جامعه مدنظر خود ارسال کنید.

پیامک معرفی محصول

از اس ام اس جهت معرفی محصولات خود استفاده نمایید. بطور مثال نام محصول، جنس الیاف پارچه بکاررفته، جنس چوب بکاررفته برای شاسی و پایه مبل و در انتها لینک سایت یا پیج اینستاگرام را در قالب یک پیامک به بانک شماره مشتریان خود ارسال نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه

یک ماژول بسیار کاربردی ارسال پیامک از روی نقشه می‌باشد. برروی نقشه شهرهای مختلف امکان انتخاب منطقه خاص از شهر مدنظر خودرا دارید، تعداد شماره ها به تفکیک ایرانسل و همراه اول برای شما مشخص می‌گردد سپس با انتخاب تعداد شماره و اپراتور مدنظر خود می‌توانید به شماره افراد آن منطقه پیامک تبلیغاتی خودرا ارسال کنید.

ذخیره شماره تلفن مشتریان در دفترچه تلفن پنل

دفترچه تلفن پنل پیامکی ابزاری برای دسته بندی و ذخیره شماره مشتریان شماست. بانک شماره مشتریان شما مهمترین دارایی شماست. به مشتریان خود بها دهید تا به شما نزدیکتر شوند. شماره آنها را ذخیره کنید، برای مناسبت‌های مختلف به آنها پیامک ارسال کنید. تخفیف و آفرهای خود را به آنها پیشنهاد دهید.

گزارش ارسال پیامک

پس از انجام ارسال، پنل پیامکی گزارش دقیقی از ارسال و دلیوری به تفکیک هر شماره را به شما ارائه می‌دهد. سامانه پیام کوتاه صبا اس ام اس امکان خروجی گرفتن گزارش دلیوری ارسال در قالب فایل اکسل را برای شما فراهم کرده است.

کلام آخر

شما دراین مطلب با راهکارهای بازاریابی پیامکی و پنل اس ام اس برای فروش مبل و سرویس های مبلمان خود آشنا شدید. برای خرید پنل پیامکی به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.